Nya varor  

måndag 15 mars 2010

Igår så var jag med en DT vän på återförsäljar träff hos Inkido.

Det var väldigt trevlig och man fick lära sig massa nya saker och se massa nya saker.

Jag fick även köpt på mig nya varor till butiken - ni är så välkomna in och titta på dem. Det slank ner både brads, pins, papper, bling och en massa nya stämplar.

Vad fick vi då testa på att göra - jo en korg och en fågelholk av papper (super käcka att ha lite påskgodis i), jag testade på att göra en massa olika sorters bröllops inbjudningar med deras nya papper samt en plånboksvikning och en blomvikning - så fort jag funnit kabeln till kameran så kommer det bilder på allt detta. Bröllops inbjudningarna kommer att sitta på väggen för att man skall kunna titta på dem.

Och idag så kom det mera varor - blommor och papper och en del annat...

kom in och titta!


AddThis Social Bookmark Button


0 kommentarer: to “ Nya varor

Handgjord av INA