Söta Fågelholkar!  

fredag 19 mars 2010

Vi fick lära oss göra dessa underbart söta fågelholkarna hos Inkido i helgen.
Den här gröna har Maja gjort.


Den här rosa har jag gjort. Jag fick tvinga mig att inte använda
något av de nya pappren från Inkido.


Och denna lila gjorde Mia.
Visst är de söta?

Här är ett (av många) påskkort som jag gjort.


Va skönt det är att det börjar gå åt rätt håll med vädret.
Visserligen grått och tråkigt idag, men man vet ju vad som är på väg.
Bara det gör ju att allt känns mycket lättare.

Ha en riktigt skön helg!


Kram

AddThis Social Bookmark Button


2 kommentarer: to “ Söta Fågelholkar!

  • Anonym
    19 mars 2010 kl. 18:36  

    Jag gillar de fina "holkarna". Den var ganska lätt att göra. Kram ML

  • Tesa/Therese
    25 april 2010 kl. 20:55  

    Hej Yvonne!

    Har precis hittat hit. Ser att du haft bloggen ett litet tag:)
    Hoppas allt är bra med dig och att det går bra med butiken. Tänkte titta förbi dig till sommaren när vi ska neröver på semester. Kommer du att ha semesterstängt ngt?

    Varmaste kramar från Tesa

Handgjord av INA